Pappa tyckte inte om glashissen

Jamen när ska man börja en söndag om inte 06.29? Det är ju för bövelen tidigare än en vardag. Ja men jag tar och sover lite middag under dagen så blir det bra tänkte jag och ställde mig och gjorde lunch till George som skulle spendera dagen på Hisingen med sina polare.

Så ringde lillebror. Han skulle träffa pappa i stan för att luncha och de hade bestämt att vi skulle träffas hemma hos mig. Så det var ju bara att storstäda lägenheten på två timmar. De kom, de var här och tio minuter senare åkte vi spårvagn mot Korsvägen för att ta hissen upp till Heaven 23. Det vankades räkmacka minsann.

Big Glenn inne på Liseberg

 

Gothia Tower

Kommentarer:

1 Emelie:

Det dom bästa räkmackorna som finns!

2 Gaymasen:

Haha min karl gillar inte heller den hissen. ;-D

Kommentera här: