Min bitska lilla piraya

Idag har jag skrivit ut åtta A4-ark där ordet Inbjudan står skrivet i tre spalter. Jag har även ändrat teckenstorlek på själva inbjudetexten cirka tre tusen gånger. Och så har jag fått Ballerinakakor. Frida var med andra ord här för att fixa inför bröllopet och mutade lite med kakorna.

Annars har jag haft en grymt trevlig eftermiddag på jobbet. Vi börjar släppa Eric Saade (FINALLY) och går istället starkt på Min Piraya Maya med Trazan och Banarne. Rörelser och allt. Hatt och mikrofonstativ (av sopborsten såklart) är också med. Tror ni vi kan lyssna på Nickelback innan jul?

Frida och jag, november 2008 i samma bygdegård som bröllopsfesten ska hållas
Annan klädkod föredras dock vid nästa tillfälle

Kommentarer:

1 Myaraq:

Maya min piraya kan man ju snabbt tröttna på också..



Barn är riktiga tjötrövar.

2 Gaymasen:

Bra att ni släpper Saade i alla fall! ;)



Och du. Tryck på alla knappar på hissen, do it! Glöm inte det. ;-)

3 Felicia:

väldans fin blogg! :)

4 Ida:

Härlig bild.. =))



sv: ja, jag vet jag snöade in mig totalt på tråkiga färger nu sist jag handlade lite nytt, så näste plagg måste vara nå med färg.. !!

Skönt med helg snart?

Kommentera här: