Lyckorus i magen

Jag har valt rätt yrke. Även om det tar minst hundra år till innan jag är färdigutbildad så vet jag att jag har valt rätt och det på grund av konversationskursen i engelska jag har på torsdagar. Vilken grupp! Bästa gruppen jag någonsin har haft. Spontan aktivitet och spontana frågeställningar.

Vad är skillnaden mellan facebook och en blogg? Förklara facerape. Vad ska man ha en blogg till egentligen? Och hur fungerar det amerikanska skolsystemet egentligen? Frågor jag inte var beredd på men jag hoppas att de fick svaren de önskade.

Uppmuntran från varandra. Kakor och te, bara en sån sak, hade en av deltagarna med sig till oss alla ikväll. Jag får små lyckorus i magen när jag kör hem på torsdagskvällarna.

Kommentarer:

1 JHH:

Åh berätta lite mer om kursen :)

2 JHH:

sv. haha jag tycker du skall vänta ett litet tag till appen blivit klar, så funderade i lugn och ro;) Har lagt till din blogg bland favoriterna iaf, så nu hinner jag läsa även om jag inte hinner få fram datorn varje dag - roligt :)

3 Anna Katana:

Åh vad härligt när man känner att man verkligen valt rätt. Underbart! Och alltid härligt när en studiegrupp blir så bra sammansättning så allt bara bli skoj.



Ha en bra helg!

4 Helena:

Vad roligt med en sådan grupp!! :) Härligt för dig. Det är inte alltid sådana solskenshistorier.. Kram!

5 Catharina:

Vilken härlig känsla Anna. Helt ljuvligt att känna sådär ju...... Puss på nästippen och ha en finfin helg!

6 Emma:

Riktigt fin blogg!

Men jag undrar, vart gör du dina headers? dom är sjukt snygga!

Svara gärna i en kommentar i min blogg! :)

7 emelie svensson:

vilken fin blogg! :)

Kommentera här: