Bloggutmaning

Jag har blivit utmanad av Jasmine inne på RosaNatt som går ut på att jag ska avsluta följande fem meningar:

1. När ingen ser eller hör mig… då sjunger jag högt. Eller fiser.

2.
Jag går aldrig hemifrån utan…
skor. Nycklar, mobil, plånbok, kamera och lypsyl glömmer jag ibland men skorna kommer jag åtminstone ihåg.

3. Min blogg heter som den gör för att jag…
heter Anna i förnamn och mina två efternamn börjar på W och K. Svårare än så är det faktiskt inte.

4. Om jag vågade skulle jag…
se på ormar på TV. Nu är ju ormar det vidrigaste djuret som finns och därför kommer det inte hända.

5. Om tio år kommer jag att…
förhoppningsvis köra runt en hög med rumpnissar (George är rödhårig, what can I say) till diverse fotbollsträningar och pianolektioner. Och vara klar med min utbildning och ha fått fast anställning.


Skickar utmaningen vidare till följande fem bloggvänner:
Cath's Corner, JHH, Myaraq, Queen of Bandits och Tidstjuven
Nu ska jag ut på en photosession (visst låter det snajsigt på engelska?) med kusinerna. Återkommer med resultat.

Kommentarer:

1 JHH:

ojdå. Nu fick jag mig en liten utmaning :)

2 janelle:

va fin blogg du har! :D

3 JHH:

sv. ah, jag hoppas han vet att han är grymt duktig? Men det kanske är något som är mer vanligt i USA än här? Jag skall erkänna att jag inte är så insatt i halloween.

4 Jasmine:

Jag tycker att du har ett bra bloggnamn; det är lätt att komma ihåg.



Svar: Roligt att du blev så glad för nomineringen och roligt att du väljer att göra den och sedan skicka vidare den. :)



Mottot jag har och som också är anknutit till bloggen är "Natten är aldrig helt svart - där finns alltid en nyans av rosa.".



Kramar

5 JENNIFER EKBERG - Mode, design & vardag ♥:

Jäääättefin design! :)

6 snigelpickan:

Vilken rolig utmaning. Kanske ska sno den :-P

7 Gaymasen:

Pruttande rumpnissar? Låter lovande. ;-)



Och nuuu funkar bloggen som den ska utan reklamjäveln. Har fixat och trixat så nu ska allt funka :)

Kommentera här: