Blondie goes blonde

Jag infinner mig på en frisörsalong ungefär två gånger om året. Idag var en sådan dag. Min standardfrisör öppnade sin egna salong (well, ihop med en kollega) i centrala Kungsbacka i måndags och där är så fint och framför allt stort (till skillnad från förra stället). Sväng inom Hårkompaniet (vid Handelsbanken) så får ni se själva.

Hur som helst så var det dags för renovering av mitt huvud inför bröllopet om drygt två veckor och jag är som alltid väldigt nöjd med resultatet.

 

I övrigt har jag köpt plugg, gått på promenad och sovit middag. Kan den här sjukdomsveckan ta slut snart eller? Den kommer ju ta knäcken på mig. Inte för att jag går omkring och kräks, men jag kan fortfarande inte äta utan att magen krampar ihop. Två bett på en macka kommer man inte så långt på.

Kommentarer:

1 Anonym:

Snyggt Anna! Kanske dags för mig också att ta mitt årliga frissabesök!?

2 JHH:

Tjusigt :) Vad långt hår du har :) Till och med efter du har klippt dig :)

3 Lina S:

Snyggt :)

4 LORISSA LOVEBOMB:

JÄTTEFINT! Jag längtar tills mitt hår växer ut igen.



sv: nej jag visste inget om det när jag fick det, hade aldrig ens hört ordet alopecia!



och ja, precis, det är så underbart att drömma och att komma till det stadiet då man inser att man faktiskt kan uppleva och besanna sina drömmar. Det tänker jag göra :)

5 Elin [ n e v n a r i e n ]:

sv, Haha ja han är störtskön ju.. :)

6 Haidi Jakobsson:

Godmorgon hihi, ska du se julkalendern idag? :'D

7 linda:

vad fint hårfärgen blev!:):)



sv: Jag var så otroligt lättad efter att jag klarat teorin så nu är det bara körningen kvar, PANIK!:D haha

8 Gaymasen:

Tjusigt! Vilket B(o)(m)(b)londnedslag. ;-)



Jobbigt med magen dock..



Och du... Den där smartieschokladkalendern låter inte tokig. VILL HA. :-P

9 Jess:

Tjusigt! :)

10 JHH:

sv. oj! Då är jag ännu mer imponerad :) Jag tycker du skall vara nöjd, det är superfint :)

11 ida:

Stackars Anna.. DU blev ännu snyggare med mer blont iaf <3

12 Cissi:

Snyggt det blev!

Kommentera här: