New library card

Ikväll är det tillbaks till Medborgarskolan i Kungsbacka för att lära ut engelska till nybörjarna och få konversationskursen att diskutera och prata. I båda grupperna pratar vi om självförtroende. Några behöver öka en del, andra kanske dämpa sig en aning. Så är det väl nästan överallt och det är min uppgift som kursledare att se till att det blir så.

Innan dess ska jag hinna hämta några böcker på två olika bibliotek. En om gamla folksagor, en om gamla författare och så andra delen i Twilight-historien.

Förresten - vad tycks om mitt nyaste tillskott i samlingen av bibliotekskort?

Är det inte gulligt?

Kommentarer:

1 Myaraq - den där lilla svenskimån:

jo.



jag vill också ha ett sånt!

2 Chibi:

Jag dog av lycka när jag hämtade ut mitt sånt kort för några år seedan. Gulligt a la gulligull. :3

3 Liza:

=)

4 Anonym:

Haha vad sött det var! ^^

5 Saga:

Sv; Svårt att säga. Jag gillar själva handlingen, och sättet det berättas på. Bokens uppbyggnad, om man säger så :)

6 linda - drawings, clothes, pictures:

sv: tusen tack snälla du! :)

Kommentera här: