Studsmattor och klubbor

Var på jobbintervju idag, börjar på måndag. Här ska passas barn minsann! Ojojoj vad jag ska passa, speciellt med tanke på att familjen införskaffade en stor studsmatta igår.

På vägen hem fick jag ett akut blodsockerfall (eller något i den stilen, mina kunskaper inom medicin sträcker sig till vad man använder Ipren till typ). Tur i oturen att jag inte städat ut just den handväskan sedan vår USA-resa, för längst ner hittade jag en klubba jag fick av Georges systerdotter i juni. Visserligen hade den smält några gånger så formen var lite sådär. Men den dög!

Kommentarer:

1 Sofia - Mode, foto & personligt:

fin bild :)

2 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Roligt med nytt jobb!

3 sandija-döv-fotografier:

vacker bild! ;D allt bra?

4 Jasmine:

Grattis till jobbet! Hoppas att du kommer att trivas med det. :)



Svar: Att fotografera djur är inte det lättaste. Var stolt över att du lyckades.



Kram

Kommentera här: