Brunch minsann

Med tanke på att kära lillebror pendlar till Stockholm varje vecka (där han vaktar kungen och diverse presidenter) så ser jag honom trots det oftare nu än när han bodde hemma. Vi måste liksom passa på under helgerna då han inte vet när han får komma hem och inte (hittills tror jag han har varit i Stockholm en helg sedan november, så det händer ju inte allt för ofta att han är borta). Nu till exempel ska vi allihop (jag, lillebror, George och Louise) hem till mamma på brunch minsann. Fina grejer!

Tulpaner jag köpte i fredags = fina! Älskar tulpaner!

Kommentarer:

1 Fröken M:

åh, tulpaner är det finaste som finns på vårkanten och vi har två stora buketter här hemmaa ! Vardagslyx för en billig peng :)

Ha en toppen kväll !



Ps, vårt lilla busfrö - Viggo är i final i en fototävling, orkar du hjälpa oss med en röst ?

( länkar finns på bloggen )

2 Catharina:

Tulpaner är ljuvliga. Jag älskar dem jag med.....

Kommentera här: