Moving to Gothenburg!

Den där cliffhangern drog ut lite på tiden men idag blev det äntligen klart. Jag och George lämnar finkvarteret i Särö och flyttar in till finkvarteret Linnéstan i Göteborg om tre veckor. Var och kikade på lägenheten 14:e januari (det var i den vevan jag köpte vardagsrumsbordet) och har sedan dess gått och väntat på kontraktet. Under väntan har jag även införskaffat brödrost och strykjärn. Nästa inköp blir nog en dammsugare (hej hej alla vuxenpoäng).

Idag kom i alla fall kontraktet, signaturerna är på plats, första flyttlådan är packad och jag har firat med shopping!

Delar av köket från när vi var där och tittade i januari

Kommentarer:

1 kajsa.:

älskar göteborg! bra flyttat.



läs min - du kommer inte ångra dig!



isf fåru pengarna tillbaka. :)



http://kascha.blogg.se/

2 Ambjörn:

Göteborg är underbart!

3 cammie:

wieee! =)

4 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

Svar: Självklart (: Men ingenting går upp emot färska svenska jordgubbar på sommaren!

5 cindy:

gud va kul att flytta till göteborg :) hoppas ni kommer trivas där :)

6 L i n n e a s b l o g g:

Ååh vad kul!! :)



sv: Här blåser det jättemycket så det är stora drivor av snö överallt.. Väldigt oskönt!

7 Fia Fit:

Härligt! Göteborg är ju schysst!

8 Catharina:

Wihooo, vad roligt! Grattis till lyan vännen.

9 Myaraq:

JÖSSES VAD KUL! JUag ÄLSKAR Linné, bodde där förut. Ååh, lyllos du!

Kommentera här: