Man (läs: jag)

Hur man får en tolvåring att sluta glo på TV: man bakar scones och säger till att tolvåringen i fråga får gå och hämta själv.

Hur man får en tolvåring att sluta glo på TV igen: man bakar saffranskaka tillsammans.

Hur man får en fyraåring att sluta skrika hysteriskt: man matar den med gurkstavar.

Känns som om det finns ett tema här någonstans, kan bara inte hitta det för tillfället.
Istället ska jag se över vårt månadsschema här hemma. I september har vi två lediga kvällar ihop so far. Inspiration till dem, någon?


Kommentarer:

1 Jasmine:

Du verkar hantera tolvåringen och fyraåringen bra. :)



Svar: Visst är det så! Att städa hotellrum är kanske inte det roligaste, men i och med att arbetsplatsen är så bra är det himla givande.



Åh, jag vill se resultatet av helgens pysslande. Själv gjorde jag två kort igår. Ett blev faktiskt fint (med lite sämre detaljer) och de andra är jag inte alls nöjd med... Men sådan är vägen mot utveckling.



Kram

2 Matilda [FOTO]:

sv: det är min favorit också :)



okej :) jättesnygga bilder!

3 Josefin Z:

Snyggt schema! Vi använder Google calender för att hålla koll på varandras arbetstider. Hur har det föresten gått med städschemat?

4 hedda:

jätte fin blogg! :)

Kommentera här: