Pippitröja!

Äntligen! Äntligen har jag också en Pippitröja! Igår när jag kom hem från kvällens restaurangbesök väntade George med ett paket när jag kom hem och i paketet låg världens finaste Pippitröja! Han blev genast världens bästa pojkvän (som om han inte redan var det) och jag blev världens gladaste flickvän.

Visste ni förresten att mönstret sträcker sig ända bak till 1800-talet, då fiskare från Bohuslän använde dessa slags tröjor först?

Tröjan kommer från Holebrook men är köpt i butik i Göteborg

Kommentarer:

1 Sofia Wählby Photography:

Så fin!

2 Myaraq - den där lilla svenskimån:

sv: jag tränar sportlife, tror det är billigare och inte lika "snobbigt" som sats. med studentkortet kan du träna på alla anläggningar och de har zumba, och massa skumma danser.

3 Line:

så snygg tröja!! Är på g o köpa mig en likadan faktiskt från Holebrook me! Ha d!

4 Karin:

Tjusig:)

5 Takwa:

grymt mysig blogg!

kram

6 fanny:

Pippitröjor är så mysiga ;D

Kommentera här: