No more mess

Inte för att vi brukar ha det tipp-topp-dockskåp hemma hos oss men det märks att vi haft sjukstuga de senaste veckorna. Så vad gör min underbara sambo efter att han jobbat i 11,5 timme (det här hände igår)? Han kommer hem och sanerar hela köket. Tallrikar, grytor, stekpannpr och glas blev skinande rena, allt medan jag låg i soffan och tittade på Berg flyttar in och tyckte extremt synd om mig själv.

Nog för att jag kanske vill ha lite tyck-synd-om när jag är sjuk så att jag kan säga att det inte är så farligt och gå vidare med mitt liv och känna mig duktig men den här omgången tycker jag faktiskt synd om mig själv på riktigt. Ynklig är vad jag är. Och klen.

Såhär ser det inte längre ut hemma hos oss.

Kommentarer:

1 Anonym:

Hejhej, har dragit igång en dagens outfit tävling på min blogg! :D

Var gärna med! ♥

Kommentera här: