Clean kitchen

Jag är en sån där människa som ofta tänker "jag gör det senare" och tror att det ska bli lättare då. Det blir det oftast inte. Vad det blir är mer ingrott (i alla fall när det gäller köket). Tog mig därför i kragen igår och fejade runt i köket tills det såg ut som jag egentligen vill ha det. Nästa uppdrag är att låta det vara så fint ett tag framöver. Jag trivs så mycket bättre då (speciellt när halva nedervåningen består av just köket).



Duken inhandlades på GeKås. Den här gången blev det rätt längd. (Förra året köpte jag en som var för kort och som legat åt andra hållet på bordet och drivit både mig och sambon till vansinne). Gör om, gör rätt. Nu blev det rätt.

Kommentarer:

1 Fotograf Jenny Eriksson:

Håller med om att när köket är städat trivs man bättre :) Fint kök föresten!

2 L i n n e a s b l o g g:

Ååh vilket fint lantligt kök ni har! ljust och fräscht :)



svar: blåbär, jordgubb och banan!

3 Sandra:

Blev lite avis på eran matgrupp ;0)

Jättefin!

4 spiderchick:

sv. haha jag skrattade så åt din kommentar hos mig :)

5 Emelie:

hehe har EXAKT den duken hemma, Gekås is the shit, köpte min dock i april :P

6 Matilda:

så fint det blev!

fina glasburkar på köksskivan!



är det förresten två coronaflaskor ni har på köksbordet?! med salt och peppar? :-)



ja pollypocket var grymt! haha! hade också en lite större variant, åh, älskade det verkligen! och så yttepyttepluttigt det var! figurerna var ju bara någon cm stora! haha! hittade både ringar och såna där grejer som man sätter högst upp på pennorna, som pynt, i barnlådan! haha! pollypocket forever.. ;-)

7 Maja:

Men hallå! Galet fint kök ju!

Kommentera här: