Pontus teckningar

Två dejter med min amerikanska familj har nu uteblivit och en mindre irritation hade spridit sig i min kropp. Men så hade jag fått ett mejl med några teckningar Pontus (7 år) har gjort under höstterminen och då kunde jag inte annat än le.


Winter Scene

Älskar träden med barr på stammarna.




Spring Scene
Oklart vad cirklarna ovanför vattnet är.



A day in the life
Är det pepparkaksgubbar som är ute och ror?



Character Portrait
Jag tror det ska vara en indian (temat var Thanksgiving) men han är skrämmande lik någon jag inte vill möta i en mörk gränd.

Kommentarer:

1 Tessisen:

Tack så mycket!!! =D



Hoppas du får en bra dag!

2 Sandra:

3 Sandra:

Oj!, va fel det blev....



Iaf... hoppas det är ok att jag tittar in och läser din blogg ibland?.... (tycker den är så bra.)



Tänkte bara....att cirklarna på andra teckningen är (enligt min gissning) kanske stenar på stranden?!....



Hoppas ni haft en bra helg :-)

Kommentera här: