Ryggskott

Gå och se Iron Man 2! Sambon ville genast se den en gång till (fast det fick han inte då parkeringstiden gått ut). Själv tyckte jag den var riktigt underhållande trots vuxna män som springer omkring i robotkostymer.

Idag vaknade jag av att sambon har ryggskott. Han försökte ta sig ur sängen men det var ett väldans frustande och pustande att till och med gråsuggorna körde om honom. Nu ligger stackarn utmattad på soffan (antagligen nerdrogad från tabletterna jag tryckte i honom). Själv ska jag skutta iväg och se på medan högstadieeleverna övar på Shakespearepjäser. Jippi.

Kommentarer:

1 Myaraq:

ryggskott... sådär kul.



krya på honom!

2 Bögen från Dalarna:

Usch för ryggskott. Ingen höjdare!



Och tack! Alltid skönt med lite värme till sommaren så slog på stort med headern. Haha.

3 Catharina:

Uhuu så synd om grabben din. Jag har själv som tur är aldrig haft ryggskott men man har ju hört hur jobbigt det ska vara. Du får pyssla om honom lite extra....

4 Jessica [ myckelite om litemycke ]:

nämen fy vad smärtsamt :( hoppas han blir bättre snart!



du får ha en mysig helg :D

5 Matilda Barnboksillustratör:

ajaj, låter inte så skönt i ryggen. hoppas han bättrar på sig.



(härligt att du joinar tantklubben förresten, vi verkar ha blivit några styckna nu! haha!)

6 * Em:



Hej, om du inte har sett det så missa inte tävlingen. Sjukt snygga smycken är vinsten!

http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

Kommentera här: