Nokia 5130 XpressMusic

Har jag världens bästa mamma eller vad? Först fixade hon sambons bankärende med en vift med sitt trollspö och igår fick jag en ny mobil, då min gamla (som jag haft i fyra år nu) slängdes i golvet av en viss sambo (av misstag) så skärmen fick 40 vita streck över sig. Lagom lätt att läsa sms.

Igår blev det alltså ny mobil - en Nokia 5130 XpressMusic. Tydligen en bra musikmobil, men jag är mest inresserad av att kunna ringa och smsa från den (och det kan jag). Fast visst har den nya coola funktioner som jag inte hade på min gamla Sony Ericsson. Har varit helt insnöad på att jag vill ha en precis likadan (men de slutade väl säljas dagen efter att jag köpte min i oktober 2005). Det blev en helomvändning med nytt märke (har visserligen haft Nokia tidigare) och utan flip-funktion. Har istället en pyjamas till den. Nu ska jag bara lista ut hur jag ändrar ringsignal. Och bäst av allt - den matchar min höstjacka!

Kommentarer:

1 Sandra - Piffad:

sv: Tack :) ska försöka ladda upp lite fler i morgon!

2 Moa:

sv: Tur att sambon ställde upp då :)

3 Sophie:

Nice, den kan inte ha varit billig? :)

Kommentera här: