Matdags

Idag har jag gjort lite nytta på Komvux, kändes bra och uppskattat. Det blev bilen till slut då jag segade runt som vanligt (tidsoptimist javisst!).
Malin M skulle jobba så vi skjöt på fikan (igen). Måste verkligen städa den här lyan, ser för grisigt ut. Men först av allt ska jag laga mat, trots att det är lite sent. Ska inte till Aranäs imorn så jag har gott om tid på mig innan Malin H kommer hit. Hade tänkt hinna baka lite innan också.

Nu kurrar magen jättehögt!
Suck. Bestämde mig för att göra köttbullar OCH köttfärs-sås köttfärs-ås sås av köttfärs. Saken är ju den att klockan snart är elva och jag inte har jättestorlust att rulla köttfärsen till små bollar. Det får bli pannbiffar (eller som Toddi kallar dem - lazy meatballs).
Utbudet på TV är som sagt begränsat så just nu går en av alla Fast and furious filmer (tror det är tvåan). Trots att den är superdålig sitter jag allt och håller i mig i soffan när de kör runt i Miami.

Pannbiffsdags!

Kommentera här: