25 juni, torsdag (...and action!)

Vår tanke var att ha en dag för oss själva då det var min sista i landet. Det tyckte ingen annan. För att slippa folket i huset tog vi bilen mot okänt mål och hamnade i grannhålan. Inget vidare hände där heller så vi tog oss tillbaka till Safeway så att jag kunde köpa med mig riktigt sockrigt godis hem (kom ihåg att detta var en deppdag).

Vid femtiden stoppade vi in Jim (också han en high school-kompis) i bilen och körde upp mot Olympia för att plocka upp Justin. Vi skulle allihop agera ben/fötter i den film som Paul har huvudrollen i (en liten B-ig lågbudgetfilm). Vi och 15 andra personer skulle springa ut från ett köpcentrum (som vi inte hade tillstånd att filma i) och skrika högt då det skulle föreställa att ett monster fanns där inne. Jo minsann.

(En del av teamet från monsterfilmen)

Tog oss tillbaka till Centralia för att fira Torins 18-årsdag med pizza och morotskaka innan vi var tvugna att ta oss tillbaka till huset som innehöll massa folk som var där på BBQ. Ron hade i all välmening bjudit in folk för att det var min sista kväll i landet, vilket måste betyda att jag ville träffa ALLA. För egen del betydde det att jag ville sitta och storgråta, men åt istället buffelhamburgare och lekte med Pauls nya kattunge Tugs.


Vid 22-tiden var vi tvugna att dra oss tillbaka då vi skulle upp 7 timmar senare och jag var tvungen att packa det sista mot min vilja. Fick alldeles för lite tid till att gråta.

Kommentarer:

1 Anonym:

Anna! Klart vi måste ses shit hade varit riktigt roligt!=) Jag ska snacka med Yolinda så styr vi upp något oki?=) pussåkram

Kommentera här: