Tantvarning?

Är det normalt för en 22-åring att sitta hemma en fredagkväll och glo på "Så ska det låta" och "Skavlan" och dessutom verkligen tycka om det? Och till det avnjuta några salta kex med salami på, samt en skål med glass, chokladsås och maränger? Och tycka att det är bästa sättet att avsluta den här hektiska veckan? Är det ok?

Pratade med Sara om det hela och hon hade festat till på alkoholfri cider och tvättat köksluckorna. Vänta bara tills vi löser Sudoku/smygkikar på grannarna/virkar små dukar på min altan till sommarn med solhattar på och dricker kamomillté i små koppar med blommor på.

För att toppa det hela har jag även skurat min kyl nu ikväll, då hela den luktade mögel (det gjorde den inte imorse). Hittade en styck halvmöglig gurka och ett stort mögelbo i morotspåsen. Apäckligt! Passade på att slänga en apelsin och en halväten paprika när jag ändå var i farten. Och jag som tycker jag är bra på att äta grönsaker. Häromdan till exempel gjorde jag en god pastasallad med kyckling och äpple. Äpple är dock inte en grönsak nu när jag tänker efter...

Köp inte grönsaker om du inte tänker äta upp dem i tid - det luktar skunk!

Kommentarer:

1 Josefin:

Jag hittade en plastförpackning vätska som ursprungligen varit en gurka.

Kommentera här: