Vuxenpoäng

Igår köpte jag alltså min första Tupperwareprodukt - en supersmart lunchlåda med avdelningsfack och grejer. Hur många vuxenpoäng får jag för det?

Idag har det varit full rulle; först föreläsning, sen seminarie, slängde mig på spårvagnen mot centralstationen för att hoppa på pendeln och slänga i mig en sallad till lunch (alla vet ju hur långsamt jag äter, så att trycka i mig en hel kycklingsallad på 20 minuter gav mig lite magknip), tryckte plattan i mattan ner mot jobbet i Onsala (klev in genom dörren och bytte genast 6 blöjor på raken, underbart välkomnande), körde hem för att sätta mig och svara på mejl och fortsatte sen med att göra pastasallad till hela familjen.
Nu ska jag bara läsa ett litet papper tills imorgon och sen ska jag lägga huvudet på kudden för att vakna upp och ha en något lugnare morgondag.

För er med katt; gå in på Emelies blogg och kolla in inlägget Vår bebis.

Kommentarer:

1 Malin:

2 Malin:

3 Mollyiusa:

Det stämmer väl , vet ju egentligen ingenting än , får svar på fredag !! Har ont i knät efter för mycket ansträngning !! Men annars är de rätt lugnt !! Vet mer på fredag!

4 Emelie:

Haha, ja de e tur man har Nemo här, man blir aldrig uttråkad, för ser man lite uttråkad ut så håller han på o löjlar sig o försöker fånga ens uppmärksamhet. :)

Han är knas!

Kommentera här: