Seattle update

Pratade med alla i min amerikanska familj igår. Toddi letade efter raggsockar uppe på vinden, Désirée åt på en klubba samtidigt som hon sa att hon älskade mig, Camilla skulle plocka svamp som hon inte skulle äta, Pontus hade en lång förklaring vad som hänt med Malins knä och Markus försökte få ut familjen genom dörren mot fotbollsträningen. Det vanlliga kaoset med andra ord. Det är alltid lika roligt att prata med dem, för de blir så glada när jag ringer.

Har numera bytt ut en gammal tavla med en kattplansch, mot en på mina barn från juliresan. ----->

Annars blev det inte mycket gjort igår. Följde med mamma till Kvantum för att tänka på annat än att jag och George inte kunde vara tillsammans på vår dag. Åt jättegod middag och såg på Forrest Gump. Kommer aldrig tröttna på den filmen.

Idag har jag en lista på saker jag måste göra (allt för att undvika Perspektiv på en skola för alla). Saker som vika tvätt, gå en promenad och dammsuga.

Ikväll ska jag på Tupperwereparty hos Frida (vuxenpoäng).

Kommentera här: