Total systemåterställning

Vår nya seminarieledare är ett ufomiffo med alldeles för trånga byxor - that's all that needs to be said.

Middagen i Stenkullen var toppenlyckad, åt alldeles för mycket av Ingers jätttegoda mat och sen häcklade vi Johan Palm tills han åkte UT!!!! Skrattade så jag grät åt tjejen som hyperventilerade bara för att den spinkiga lille ungen med nare råkade titta på henne. Ärligt talat, hoppas verkligen att hon skäms och skaffar sig ett liv istället.

Tittade även på halva Törnrosa med Matilda (3,5 år - ascool). Fick gömma mig bakom hennes rygg när onda féen kom så jag inte skulle bli rädd.
Den här lördagen bara försvann. Nu är det mörkt och jag har i stort sett bara tvättat, vikt tvätt och strukit tvätt. Betalat några räkningar. Ikväll ska vi till Kållered och äta mer mat för min morbrors fru fyller år här i höstmörkret. Har jag någon som helst energi kvar sen ska jag möta upp flickorna ute i Kungsbacka - de firar Malins 22 årsdag (som inte infaller förrän på tisdag).

Lillebror håller på att totalominstallera min laptop, bilderna är räddade så nu genomgår den en makeover och ska bli som ny (annars blir jag sur). Om 1,5 år är det förhoppningsvis jag själv som installerar om den (om den mot all förmodan lever såpass länge) för då har jag 90 högskolepoäng inom datorvetenskap.

Imorgon kommer pappa, Anne, Alva och Pia (hunden) hit på fika för att kolla in vårt nya badrum. Tills dess ska det bli skinande rent och bilder SKA läggas ut.

13 dagar kvar till George landar på Landvetter!!

Kommentarer:

1 Nic:

Moahaha... Snorungen ute ur leken finally! Nu kan barnen jag har hand om i skolan få tillbaks sin 10-rast :) xoxo

Kommentera här: