Badkarsäckel

Min dator är förmodligen död för all framtid, ingenting verkar fungera. Ska rådgöra med min handledare Axel imorn på VFUn. På tisdag är det bilbesiktning och på torsdag har jag klipp- och slingtid hos Ulrika i Skene. Nästa helg blir det Lund och sen är det bara några VFU-dagar kvar tills George är här!! Har något för mig varje dag tills han anländer, vilket verkligen underlättar.

Pappa, Anne, Alva och Pia var här idag på julfika (mamma hade bakat lussekatter) och för att kika på badrummet.

Och det hela började 18:e oktober då badkaret åkte ut med hjälp av lillebror och Filip...





Äcklet vi hittade under badkaret var mindre mysigt...


Fortsättning följer...

Kommentarer:

1 Hannah:

åååh jag vill också ha nån å vänta på som ska hälsa på mig och jag vill också bygga och hacka och riva och jag är så sjukt rastlös just nu!!! buhuuu =( Pusss

Kommentera här: