GeKås

Hej jag heter Anna, är 21 år gammal och är numera ägare till en alldeles egen kylväska. För att samla ytterligare vuxenpoäng slog jag till på två kylklampar också. Kompensationen för detta medelåldersbeteende blev en röd- och vitrandig strandväska, 124 lösnaglar, en blå strandklänning, fotoramar och scrapbookingklistermärken. Fast det känns inte riktigt som om det väger upp ändå...

Yes, dagens uppdrag var Ullared och det gick relativt smärtfritt. Mitt enda problem är att få in i skallen att Pontus, Camilla och Désirée inte är mina egna barn. Men det är svårt när Villavillerkulla är nedsatt från 500 kronor till 279, Hello Kitty bedset finns med dubbla örngott för att inte tala om randiga klänningar som skriker att de vill bli köpta... Pippi och Kitty åkte tillbaka upp på hyllan men de randiga klänningarna stannade i kundvagnen.

Lillebror köpte porrbelysning (röd ljusslinga) till sin säng. Jo...det är sant...mmm jag vet... Han somnade ungefär femton gånger i bilen på vägen hem. Tror han har narkolepsi.


8 dagar kvar!

Kommentarer:

1 Nic:

Min tur denna gång: Men Anna... Jamena, kylväska? Well well, what ever floats your boat right? Sjuktkul att Johan skaffat red light district feeling till sitt sovrum. Men mer information om detta undanbedes, vänligt men bestämt. xx

Kommentera här: