Söndag i Halmstad

Vad gör man på en söndag? Inte mycket. Så jag och George satte oss i bilen och åkte ner till Halmstad för att luncha med Helena på Harrys. När alla tre var mätta och nöjda åkte vi hem till Helena för att titta på hennes nya lägenhet. Betydligt större än hennes förra studentlägenhet på 21 kvadratmeter...

Sen åkte vi hem till Yvette och Shekhar på fika. De har dessutom stenkoll på allt vad migrationsverket kan ställa till med (Shekhar flyttade hit från Indien för inte allt så länge sedan) så det blev en del snack om det. Killarna fann snabbt att de hade samma dåliga filmsmak så det klickade perfekt. Efter både Guitar Hero- och Tekken 5-turnerningar fick vi slita oss för att åka hem.

En mycket trevlig söndag.

Kommentarer:

1 Josefin:

Damn it! Och jag har missat allt för att jag har lämnat Halmstad för Helsingborg!

2 gunnel knuthén fått adr.av MatsBlide:

Andreas Malin och Simon var här hos oss i Lindome idag på jullunsch. Malin har ju fått mysi l:a i Kungsbacka med balkong mot ån. Hon är jätelycklig.Den 2 jan. åker ju Andreas till Kanada för att vara borta tre månader. Det kanske blir samma plan en bit på vägen.Vänliga hälsningar och hälsa Mamma. Gunnel Knuthén. Stolt Mormor

3 Emma:

Haha, min dator ville inte samarbeta med mig igår :) Gott Nytt År!! Hoppas ni får en superbra kväll. Kramis

Kommentera här: