Hjälp sökes

Enda sen blogg.se uppdaterade sig har min högra kolumn varit helt störd och länkarna har suttit jättefult. Byter jag bakgrund kommer länkarna rätt, men jag VILL INTE ha någon annan, jag tycker om min gröna. Någon som har något förslag? För det är bara på den gröna bakgrunden som länkarna fular sig... Hjälp mig!!


I övrigt ska jag till Halmstad ikväll för att fira att Yvettes kära pojkvän fått permanent uppehållstillstånd här i Sverige (kommer från Indien). Tänkte passa på att fråga hur de gick till väga, då George med all säkerhet kommer få gå igenom samma procedur. Tanken är att han ska flytta hit nästa sommar, men vi har inte pratat med varken skola eller myndigheter än, det ska göras i december.

Även kommit underfund med hur Länsförsäkringar tänker när någon (a.k.a. jag) ansöker om autogiro och ändå får fakturor.

Jo men visst, nu höll jag ju alldeles på att glömma mig. Parkettgolvet är på god väg. Snickarna kommer tillbaka på måndag för att slutföra arbetet. Nu har vi ingen nivåskillnad i vardagsrummet längre (jag som just börjat vänja mig vid att ta ett steg upp till badrummet).

Nu är det nog läge att packa en övernattningsväska (ska sova på Josses soffa inatt tillsamans med hennes katt) och hoppa in i duschen. Ska möta Josse vid halv sju för att sen promenera hem till Yvette och Shekhar för att äta middag.


105 dagar kvar tills George kommer!!

Kommentarer:

1 Emelie M:

Så George ska stanna i Sweden for ever alltså?

Kommentera här: