Idol-irritation

Vad fan är det med svenska folket?! Va?! Vem röstar på Andreas i Idol? VEM?! Jag känner inte till någon. Jag ser liksom inte målgruppen framför mig. Den finns då inte i Kungsbackaområdet och inte i Enköping heller. Helt ofattbart att Daniel åkte ut. Det går liksom inte in i min hjärna. Hejja Marie nu.

Dagens överraskning; Westlife existerar fortfarande och Nicky är lika snygg som han var under guldåldern, men Mark har änna pluffsat till sig.

Seaste nytt från George; han kommer ut 18 november nästa år men kan ta ledigt 60 dar innan det = kommer hit i september nästa år = LYCKA!!

Sara - hoppas ni får det underbart i Italien nu! Och mammas kommentar var menad som en komplimang, hon syftade på Ronja, inte en rumpnisse.

Frida - glöm inte dansmattan.

Kommentarer:

1 Frida:

Ja jag ska försöka att inte glömma dansmattan.. men jag fick en annan ideé.. TWISTER... men jag ringer innan för jag har säker glamt.. du vet.. Kramissar

Kommentera här: