I Sverige

Kom hem i onsdags efter vissa förseningar. Dörr till dörr tog 26 timmar.

Bara för att jag kommit hem betyder inte det att jag ska lägga ner bloggen, däremot kommer det nog inte uppdateras lika ofta, jag menar nu kommer jag väl springa på er på stan istället. Och allt har inte kommit upp här än, bilder och historier saknas från de sista dagarna.

Jo. Imorgon (söndag 17 juni) eller ja det blir ju idag för klockan är över tolv... Hur som helst för den som önskar och vill så är den inbjuden hem här till mig och min familj under dagen. När som helst, så länge det är efter klockan 10.00 för annars är vi inte vakna... Kliv på, stig in, mat finns för den som önskar.

Kommentarer:

1 Sören:


Hej Anna!
Tack för igår! Kul att se dig hemma i Svedala igen.
Du får väl insupa den svenska sommaratmosfären och smida planer för framtiden. Och sov gott!
Hälsningar
Sören

2 Malin:

Hejsan
Hoppas att du har det bra hemma maste kannas jatte skont. Saknar du Seattle jatte mycket eller overlever du? Jag har nu "bara" 7 veckor kvar tills jag slutar jobba sen blir det CA 2 veckor men efter det kommer jag hem. Kanns konstigt att man snart klarat av ett ar. Ha kul nu under sommaren!

Kommentera här: