Var är min hjärna?

"Hej, tänkte bara skicka ett mejl om att jag inte riktigt har tid att svara på ditt senaste mejl nu, men jag hör av mig när jag har tid, okej?"  Det är ungefär så det här inlägget kommer låta.

Har gått och fått feber, bytt ut min hjärna mot en skål gröt, svalt rakblad hela dagen och alla mina tänder håller på att lossna och ramla ut. Så jag är inte riktigt upplagd för en romanlång uppdatering ikväll. Men jag kommer dit. Måste ju berätta om helgens strapatser och upptåg, för där var några stycken. Som sagt återkommer när jag kan tänka klart igen. Nu ska jag äta tre plommon, innan jag kryper ner under täcket och inte läser en bok.
Läste ut "Been there, done that" igår så jag började läsa "Hemma hos Martina" som jag tog med mig hit eftersom det är min favoritbok (förutom Harry Potter-böckerna). Läste ut den tidigt i eftermiddags, så nu har jag ingenting kvar att läsa. Fast mamma har skickat nytt paket så jag förväntar mig att det kommer tidigt nästa vecka (ska innehålla två böcker, wohoo). Får väl läsa om Ashlee Simpsons skönhetsoerationer igen (har bara gjort det två gånger redan, och jag var inte ens intresserad första gången). Kanske tar Angelinas och Brads bröllopsickeplaner igen, det har jag bara läst om en gång hittills. Skvallerblaskan Life & Touch är full med kvalitetsartiklar! Tjoflöjt!

Kommentarer:

1 Sören:

Men lilla gumman! Har de elaka amerikanska bacillerna hoppat på dig nu? Nåja, att umgås med små barn så intensivt som du gör brukar förr eller senare resultera i något sådant här. Hoppas nu bara att du kryar på dig snart! Vitlök funkar ibland mot sådant här men det är nog försent i ditt fall. Smakar vidrigt och du kommer att lukta som en medelålders man ifrån Medelhavsområdet förr i tiden så det kanske inte är värt besväret. Men krya på dig! Försök att sova mycket, sömnen är en väldigt bra doktor.

Hälsningar

Sören

Kommentera här: