Mera värme...

TILL:
Malin M - Jajjamen hejja oss! Fast igårkväll var det riktigt kallt så jag kröp långt ner under täcket, men de andra sover på översta våningen så de hade det jättevarmt...Alla får väl sova på mellanplanet helt enkelt...

Mamma - Härligt att höra att Paris och du har det bra. Som mest var det 31 grader i skuggan igår och det lär bli nåt liknande idag med... Kameran heter HP R707. Batteriet dog helt idag, så nu kan jag inte ens "dra in" linsen, eller ja, du fattar. Ska akta mig för grannarna ;)

Pappa - Japp, Johan vet nog bättre vad du ska ha än vad jag vet och han vet hur den fungerar också. Kan ju meddela att det var 25 grader i skuggan när jag käkade frukost vid kvart i åtta i morse... Ni kan få några grader av oss, vi har så det räcker...

Linda -  Matbordet är alltid i kaos efter varje måltid/mellanmål...För att inte tala om golvet, stolarna, kläderna och händerna...Härligt det där med gegg.  (Och JA ett IKEA kök vore väldigt smidigt!)
Tog med barnen på en picknick tidigare idag, innan det blev allt för varmt. Ska ta och joina Pontus i källaren nu och se färdigt på Spirit!

Toddi kom hem tidigt idag, så just nu är hon och barnen på sjukhuset för Pontus's 4-årskontroll. Samirrah är här och städar huset så hon har inte riktigt tid att prata.

Pontus har varit stönig i stort sett hela dagen. Förra veckan var han jättesnäll men denna veckan har han gett sig den på att testa vad jag går för, så det blir disskusioner om typ allt... Han vill bara äta kakor till frukost, han vill inte gå på picknick, han vill inte gå hem från picknicken, "tappar" morötterna på golvet, vill inte ha skorna på sig, vill inte ta av sig skorna, gör precis tvärtom vad jag än säger och lite annat trots. Men det hör väl till, jag ger mig inte så han borde väl ha lärt sig det mot slutet av veckan. Förhoppningsvis.

Ska träffa Felizia klockan 6.00 PM senare ikväll. Ska bli riktigt roligt att träffa nån i samma situation och strosa runt i alla affärer. Älskar verkligen U. Village! Det är som Kungsbacka innerstad fast 5 gånger större och frächare och med roligare butiker och inga kullerstenar.

Har längtat hem lite under dagen, men det hör väl till. Varit i landet i över två veckor nu, så det vore väl konstigt om jag inte hade lite hemlängtan...Drömde att Baloo sov i min säng natten till idag.

Länken nedan visar en av bilderna från river raftingen. Jag sitter i mitten på kortet med en svart keps på hôvvet.
http://www.photoreflect.com/scripts/prsm.dll?eventorder?photo=06I200JB090008&start=0&album=0&adjust=-1

Kommentarer:

1 Linda:

Haha ok.. hmm du kanske skulle behöva IKEA köket som man kan spruta av med högtrycket;) Det ska jag inskaffa på nästa dagis;) Ha det bra i värmen och smält inte bort;) Kramar

Kommentera här: